AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT

Predaj a servis vozidiel počas karantény - čítajte viac

Predaj a servis vozidiel počas karantény


Vážení zákazníci,

predaj vozidiel je otvorený v súlade so všetkými aktuálne zavedenými opatreniami kvôli koronavírusu. Otváracie hodiny predaja sú pondelok-piatok 8:00 - 18:00 a v sobotu 9:00 - 12:00, v prípade jazdených vozidiel Weltauto pondelok-piatok 8:00 - 17:00. V sobotu je zatvorené.

Predaj vozidiel naďalej funguje aj v online režime. V prípade záujmu o vozidlo nám prosím pošlite mail alebo využite formulár so žiadosťou o ponuku. Testovacie jazdy sú možné, ale bez účasti nášho predajcu na vašej jazde.

Vzhľadom na predchádzajúce pozastavenie výroby vozidiel ŠKODA a Volkswagen sa môže dodacia doba vozidla, ktoré si sami nakonfigurujete, predĺžiť. Využite preto ponuku skladových a predvádzacích vozidiel, ktorú nájdete na našom webe.


Náš servis je otvorený v čase 7:00 - 16:30. Objednaných zákazníkov servisu vybavíme v čase, ktorý majú rezervovaný. Vaše vozidlo vám odovzdáme opravené a dezinfikované.


Viac o dezinfekcii vozidiel


Ďakujeme, že do našich priestorov v záujme ochrany vášho zdravia a zdravia našich zamestnancov vstupujete s ochranným rúškom.


Vaše otázky a žiadosti smerujte prosím na mailové adresy

SERVIS: servis@boat.sk
PREDAJ ŠKODA: skoda-predaj@boat.sk, rastislav.soltys@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN: vw-predaj@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN úžitkové vozidlá: filakovsky@boat.sk, haramia@boat.sk
PREDAJ JAZDENÉ VOZIDLÁ: rastislav.soltys@boat.sk
prípadne cez Facebook alebo Instagram spoločnosti BOAT a.s.

Ďalšie informácie budeme priebežne zverejňovať na našej webovej stránke, a tiež na Facebooku a Instagrame.

S úctou a želaním pevného zdravia kolektív spoločnosti BOAT.


--------------------------------------------------------------------

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K PREDAJU VOZIDIEL

Môžem v týchto dňoch absolvovať predvádzaciu jazdu?
Áno, ale budete ju absolvovať individuálne, bez nášho predajcu, aby sme sa vyhli súčasnej prítomnosti dvoch osôb vo vozidle.

Môžem si vyzdvihnúť vozidlo, ktoré som mal v tomto období prevziať?
Vozidlo vám môžeme odovzdať, avšak s minimálnym vzájomným kontaktom a bez vysvetľovania ovládacích prvkov vo vozidle. Kontaktujte (telefonicky alebo mailom) svojho predajcu, aby sme vám potvrdili, či už je vaše vozidlo pripravené na odovzdanie.

Môžem si kúpiť vozidlo, ktoré máte v ponuke na webovej stránke?
Nech sa páči - kontaktujte nás mailom na vw-predaj@boat.sk alebo skoda-predaj@boat.sk s opisom špecifikácie vozidla a my sa vám ozveme.

Dá sa vozidlo registrovať?
Podľa dostupných informácii sú klientske centrá stále otvorené. Odporúčame maximálne využiť aj elektronickú registráciu vozidla (aj s úsporou poplatku za prihlásenie).



NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K SERVISU VOZIDIEL

Mám v tomto období absolvovať pravidelnú prehliadku, ale rád by som dodržal nariadenia o ochrane proti koronavírusu a nenavštevoval zbytočne žiadne zariadenia. Je nevyhnutné prísť na pravidelný servis, ak chcem, aby mi neprepadla záruka?
Pri intervale servisnej údržby je určitá (rádove niekoľkotýždňová) tolerancia. Navyše chápeme zložitosť situácie, takže nemusíte mať obavy, že vaša záruka prepadne. Za normálnych okolností sa prípadná strata záruky či neuznanie požiadavky na záručnú opravu posudzujú v okamihu, keď dôjde k závade.

Musím absolvovať spoločnú jazdu so servisným poradcom, aby som mu vysvetlil závadu na vozidle alebo aby mi predviedol výsledok opravy?
Nie. Spoločné jazdy nie sú doporučené. Odovzdanie či prevzatie vozidla prebehne bez nej, v režime minimálneho vzájomného kontaktu.