AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT

Predaj a servis v aktuálnych podmienkach - aktualizácia 23.11.2020


Vážení zákazníci,

predaj vozidiel funguje v súlade so všetkými aktuálne zavedenými opatreniami kvôli koronavírusu, a to v pondelok-piatok 8:00 - 18:00, v prípade jazdených vozidiel Weltauto pondelok-piatok 8:00 - 17:00. V sobotu je predaj VW a ŠKODA otvorený v čase 9:00 - 12:30.

Vzhľadom na to, že dodacia doba vozidla na objednávku môže byť dlhšia ako zvyčajne, odporúčame využiť našu online ponuku vozidiel ihneď k odberu.

Náš servis je otvorený v čase 7:00 - 16:30. Objednaných zákazníkov servisu vybavíme v čase, ktorý majú rezervovaný. Vaše vozidlo vám odovzdáme opravené a dezinfikované.


Viac o dezinfekcii vozidiel


Ďakujeme, že dodržiavate všetky opatrenia potrebné k zvládnutiu súčasnej situácie.


Vaše otázky a žiadosti smerujte prosím na mailové adresy

SERVIS: servis@boat.sk
PREDAJ ŠKODA: skoda-predaj@boat.sk, rastislav.soltys@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN: vw-predaj@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN úžitkové vozidlá: filakovsky@boat.sk, haramia@boat.sk
PREDAJ JAZDENÉ VOZIDLÁ: rastislav.soltys@boat.sk
prípadne cez Facebook alebo Instagram spoločnosti BOAT a.s.

Ďalšie informácie budeme priebežne zverejňovať na našej webovej stránke, a tiež na Facebooku a Instagrame.

S úctou a želaním pevného zdravia kolektív spoločnosti BOAT.


--------------------------------------------------------------------

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K PREDAJU VOZIDIEL

Môžem absolvovať predvádzaciu jazdu?
Predvádzacie jazdy sú možné, ale bez účasti nášho predajcu, formou zapožičania vozidla.

Môžem si vyzdvihnúť vozidlo, ktoré som mal v tomto období prevziať?
Vozidlo vám môžeme odovzdať, ak ho máme naskladnené. Kontaktujte (telefonicky alebo mailom) svojho predajcu, aby sme vám potvrdili, či už je vaše vozidlo pripravené na odovzdanie. Vozidlo vám odovzdáme bez osobného kontaktu, funkcionality vám vysvetlíme prostredníctvom mobilu.

Môžem si kúpiť vozidlo, ktoré máte v ponuke na webovej stránke?
Nech sa páči - kontaktujte nás mailom na vw-predaj@boat.sk alebo skoda-predaj@boat.sk s opisom špecifikácie vozidla a my sa vám ozveme.

Dá sa vozidlo registrovať?
Odporúčame maximálne využiť elektronickú registráciu vozidla (aj s úsporou poplatku za prihlásenie).



NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K SERVISU VOZIDIEL

Kedy je nevyhnutné prísť na pravidelný servis, ak chcem, aby mi neprepadla záruka?
Pri intervale servisnej údržby je určitá (rádove niekoľkotýždňová) tolerancia. Za normálnych okolností sa prípadná strata záruky či neuznanie požiadavky na záručnú opravu posudzujú v okamihu, keď dôjde k závade.

Musím absolvovať spoločnú jazdu so servisným poradcom, aby som mu vysvetlil závadu na vozidle alebo aby mi predviedol výsledok opravy?
Spoločné jazdy sú možné, nie však povinné. Odovzdanie či prevzatie vozidla môže prebehnúť bez nej, v režime minimálneho vzájomného kontaktu. V prípade spoločnej jazdy pri preukázaní závady na vozidle sedí technik vzadu.

Poskytujete službu dovozu a odvozu zákazníkov do a zo servisu?
Odvoz zákazníkov je možný, zákazník sedí vzadu.